Reacties
Reacties 151 - 200 van 762
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Happy Koops | Ja Hélène, dit was fantastisch | 17 jul. '19 |
| Helene straet laurey | geweldige ervaring moet dit ook voor jullie zijn | 17 jul. '19 |
| Happy Koops | Dankjewel lieve Chica❣️ | 15 jul. '19 |
| Yvette | Bijzonder geniet ervan! | 15 jul. '19 |
| Marian | Genieten van deze bijzondere vakantie.😘😘😘 | 15 jul. '19 |
| Paul O. | Zo... dat is weer een aardig scheepje. Geschikt voor… | 15 jul. '19 |
| Happy Koops | Volhouden, Marian, dat doe ik ook! | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Ja, dat is het zeker, Chris! Groetjes PHFN | 14 jul. '19 |
| Chris | zeilen in het zonnetje op de middellandse zee... genieten! | 14 jul. '19 |
| Marian | Ik heb ook een paar keer op 1 been met gesloten ogen… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Óp naar Velvet! | 14 jul. '19 |
| Walter Schrader | Komt vast van die street dance! Niet alles wat makkelijk… | 14 jul. '19 |
| Bert van Loen | Heerlijk he? Ouwe Crosby geluid, ze hebben twee mooie… | 14 jul. '19 |
| Agnes Bosse | Aaaach, ik vind het zielig, nare val Happy! | 14 jul. '19 |
| Helene straet laurey | en toch ben je e BB gebleven hoor (de lipstick doet… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Mijn inslaapkantje is gelukkig rechts! 😘 | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Hihi, nee, zie je het voor je? Thuis maar weer daar… | 14 jul. '19 |
| Helene straet laurey | kwil het niet erger maken dan het is maar pfoeh, poor… | 14 jul. '19 |
| Nicoline | je wil toch niet beweren, dat je op 1 been met gesloten… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Gedaan, wat een heerlijk onthaastende muziek! | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Hihi, ik kik mijn wonden (speeksel helpt het genezings… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Eigenlijk ook een beetje boos op mezelf; “act my… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Het trok in ieder geval veel bekijks, wat een mensen… | 14 jul. '19 |
| Happy Koops | Doe ik Carmen, ik ga mijn leven beteren 💋 | 14 jul. '19 |
| Carmen Sweerts | pas je wel een beetje op? Je hebt genoeg in de kreukels… | 14 jul. '19 |
| Huub van Haasteren | Valpartijen, o jee, het lijkt de Tour wel! Sterkte… | 14 jul. '19 |
| Huub van Haasteren | "Pulski Filmski", klinkt goed! Benieuwd… | 14 jul. '19 |
| Helene straet laurey | he koopsje je zult wel geschrokken zijn en de mannen… | 14 jul. '19 |
| Marian | Goed kijken vanaf nu als je aan het lopen bent. Beterschap.Muchos… | 14 jul. '19 |
| Yvette | Wat vervelend dat je gevallen bent, gelukkig was er… | 14 jul. '19 |
| Carmen Sweerts | Gezellig dat je je mannen compleet hebt! | 13 jul. '19 |
| Peter Van | Jeetje lekker hoor, straks heerlijk het water op.… | 13 jul. '19 |
| Marian | Mooie stad. Vanaf nu kunnen jullie samen met de jongens… | 13 jul. '19 |
| Marian | Leuke verhalen en mooie fotos. 😘 | 12 jul. '19 |
| Happy Koops | Laat ik nou die engeltjes voor jou hebben gefotografeerd!… | 12 jul. '19 |
| Els | Wat een schattige engeltjes Happy! Bedankt voor al… | 12 jul. '19 |
| Happy Koops | Dank voor je feedback! Xx Happy | 12 jul. '19 |
| Geralda Ooijevaar | Leuke fotos. Lekker op vakantie. Enjoy! 😎 | 11 jul. '19 |
| Helene straet laurey | wat een prachtige foto s van wat me een prachtig land… | 11 jul. '19 |
| Helene straet laurey | voor in een lijstje | 11 jul. '19 |
| Helene straet laurey | jij bent ook niet stuk te krijgen ! wat een leuke… | 11 jul. '19 |
| Huub van Haasteren | Jullie "koelkastje" kleurt vast mooi bij… | 11 jul. '19 |
| Marian | Prachtige fotos.😘😘😘 | 10 jul. '19 |
| Anneke Bor | Al die fietsers heb je bij spinning geen last van.😂😂 | 10 jul. '19 |
| Carmen Sweerts | Lekker boterhammetje! | 9 jul. '19 |
| Paul O. | Wat een lieflijk landschap op deze plaatjes. | 9 jul. '19 |
| Paul O. | Indrukwekkend als je daar loopt, alhoewel het vrijwel… | 9 jul. '19 |
| Machteld | Mooie plek aan het meer! Die ligstoelen zien er goed… | 9 jul. '19 |
| Marian | Mooie fotos. Fijne vakantie.😘 | 8 jul. '19 |
| Marian | Goede reis en veel plezier.💋🙋🏽 | 8 jul. '19 |


- Huub van Haasteren: Veel over op TV geweest afgelopen…
- Paul O.: Prachtig museum ook in de…
- Gerard Walta: Opnieuw gelezen,maar het…
- Adrienne Thompson: Thanks you for the fun wet…
- Antje Erbe: Weer mooie blog Happy! Enjoy…
Alle reacties »