Dag 10. Scharreldag

23 januari 2019 - Leiderdorp, Nederland

Na een nogal onrustige nacht (veel reactie van “de knie”) ; gedraai, gewoel, uit bed, in bed, etc. nu maar een rustige dag ingelast.  Eergisteren 3800 stappen gelopen, gisteren 3300, vandaag (17.30u) 1800. Ik dacht zo, morgen maar weer ietsje meer.

Vanmorgen het litteken geinspecteerd, viel niet tegen. De catwalk zal ik niet meer opgaan maar daar ben ik toch nooit op geweest; hopelijk volgen wel andere walks. Omdat de blaarpartij er nog zat maar geen (eiland) pleister geplakt maar een absorberend verbandje en een windsel om de knie gedaan.

Verder was het ook wel een gezellg dagje. Paul had compensatiedag vanwege zijn dienst gisteravond en vannacht en de jongens zijn ivm hun a.s. tentamens ook thuis. Dus de bezoekers van Post Nl konden op tijd onderschept worden.

‘S middags onverwacht bezoekje van Ruud en Carola. Leuk.

Beetje de bloemenvazen kunnen verschonen, wasmachine kunnen vullen (een mens wordt steeds leniger). Het leeghalen van de wasmachine maar weer aan Paul overgelaten, dat is nog te lastig. Bovendien moet ik voor het doen van wasjes 2 trappen op. Het traplopen beperk ik maar tot 2x per dag. (Onze slaapkamer bevindt zich ook op de tweede verdieping).

Zo, en nu dan aan de “Sportzot”. Ken je dat? Dat is “Brugse Zot” (Belgisch bier) waar de alcohol is uitgehaald (althans, er zit 0,4% alcohol in waardoor het het predikaat “alcohol vrij bier“ mag dragen). Het bevat de helft aan kcal (21 kcal/100ml) en staat te boek als “rehydratiedrank”. Erg lekker!

En oh ja Mark, dat staat ook mijn heerlijke Zolpidem gerechtje vanavond niet in de weg!

1. Ira:
    24 januari 2019
    Congratulations with Paul's birthday & please wish him from us. Wish you too for a speedy recovery. 😘