Yuyuni belevenis

22 juni 2019 - Leiden, Nederland

Eindelijk kwam het er dan van. Al eerder geprobeerd, niet gelukt, nu dan wel.

Ik heb van mijn collega voor mijn verjaardag een Wellnes Giftcard gekregen. Lekker ontspannen; we zouden samen gaan. Eerste gelegenheid dat we samen op woensdagmiddag konden gaan leek zich in maart voor te doen. Wellness gelegenheid van onze keuze is Elysium (Bleiswijk) geworden.

Lekker “gemakkelijk” online te boeken. Nu, ik kan je vertellen: dit is geen sinecure. Gebeld/gemaild/weer gebeld/weer gemaild. Uiteindelijk wat leuks kunnen boeken...dachten we. Op “de” dag voor de zekerheid nog maar eens gebeld: er waren geen behandelingen geboekt. Overmacht. Te druk. Enfin, de bonnen zijn een jaar geldig, dus we stelden het uit.

Nog een keer voor juni proberen. Machteld, die altijd veel handiger in die dingen is dan ik, had het heft in handen genomen en had twee behandelingen gereserveerd (ook weer gemaild/gebeld, etc). Afgelopen woensdag was het dan zo ver, Machteld kwam mij ophalen want we hadden al om 11 uur een behandeling staan. Keurig binnendoor gereden, geen file te bekennen,  hartstikke op tijd kwamen wij bij Elysium aan.

Je weet niet wat je ziet, ten eerste is het parkeerterrein ‘ s ochtends, door de week, al overvol. Bij binnenkomst een wachtrij naar de kassa de Efteling niet onwaardig. Toch weer wat stressverhogend. Maar eerlijk is eerlijk, wij waren binnen no time aan de beurt. Mijn wellness giftcard bleek verdampt, maar de behandelingen stonden zoals afgesproken voor ons klaar.

Een yuyuni behandeling en een rugmassage. Vooral de rugmassage was zeer ontspannend. Verder allerhande sauna’s, zoutwaterbaden, bubbelbaden, zwembaden aangedaan.Wij hebben samen een heel gezellige dag gehad en kwamen zeer ontspannen thuis.

Maar ik raad je aan: GEEN wellness giftcards online gebruiken!

1. Helene straet laurey:
    23 juni 2019