Dag 3. Woelmuis

17 januari 2019 - Leiderdorp, Nederland

Iets te vroeg gejuicht wat slapen betreft.

Het was vannacht weer bal. Ik had van tevoren besloten een lagere dosering oxycodon te nemen. Het is uiteindelijk ook maar vervelend spul waar je heel snel verstopping van krijgt. Maar dat resulteerde wel in om de zoveel minuten bedenken dat een andere houding misschien nét iets lekkerder ligt. Oftewel: niet weten hoe je liggen moet.

Gewoon omdraaien is er dan niet bij, nee, het is een hele procedure. Het is een wonder en een zegen dat Paul zo goed doorsliep. Dan bedenk je na een paar keer draaien natuurlijk weer dat je ook nog naar de wc moet. Op een gegeven moment kletterden die elleboogkrukken op de houten vloer.

Toch wel geslapen hoor, want ik had op een gegegeven moment ook weer een ouderwetse nachtmerrie. Ik was op een verlaten landweggetje de weg naar huis kwijt. Het werd al maar donkerder en mistiger. Het werd zo donker en mistig dat ik de display op mijn telefoon niet meer kon zien, dus ook geen hulptroepen kon inroepen. Ik kon heel hard lopen, dat dan weer wel.

Het zal wel een bijwerking zijn van al die Netflix series die ik tussen het oefenen in zie. Gisteren 3 afleveringen van “You” gekeken samen met de jongens.

1. Huub van Haasteren:
    17 januari 2019
    Tijd voor een "feel-good movie" (probeer bijv. de film Captain Fantastic maar eens). En probeer voor het slapen eens een lyricaatje...;-)
  2. Happy Koops:
    17 januari 2019
    Ooooh, gouden tips, dank!
  3. Agnes:
    17 januari 2019
    Jaaaa, ik herken het gevoel van hoe moet ik nou liggen en draaien, draaien. Heel irritant. Maar gewoon moedig voorwaarts, wordt vanzelf minder
  4. Gerard Walta:
    Zelfs s'nachts nog in 😴 In beweging zijn en hardlopen 😂
  5. Marlous:
    17 januari 2019
    Vervelend zo ‘s nachts ! Heel herkenbaar ;-)
    Ik leef met je mee
    Sterkte hoor !
  6. Marian:
    17 januari 2019
    Wat vervelend voor je. Je moet vanavond een romantische film of serie kijken. 😍😍😍
    Sterkte nog.
    Muchos besitos
  7. Tanja R:
    17 januari 2019
    Hou vol Happy! Veel sterkte en dan ook een netflixserie tip van mij; The end of the fxxxing world!
  8. Astrid:
    17 januari 2019
    Als je overdag toch moet liggen...En de verveling wil verdrijven... je kunt bestellen: een masseur voor hoofd, nek en schouders. Een schoonheidsspecialiste, een manicure, een pedicure, de kapper, een cateringsbedrijf, een cliniclown, een voorlezer en een moppentapper, zelf iets ontwerpen, puzzelen. Zomaar wat suggesties en dan helemaal stuk van dit alles in slaap vallen. 💤 Liefs Astrid