Week 8. Hiswa

14 maart 2019 - Leiderdorp, Nederland

Nee, nog geen toerenteller, Huub. Het weer nodigde het weekend nu niet bepaald voor een fietstochtje uit. Het weekend stond geheel in het teken van nattigheid. Dus maar naar de HISWA getogen op zondag. Gezellig met zijn vieren. Want boten, die blijven trekken. Wat mijzelf betreft, als peutertje/kleutertje de oceanen een aantal malen bevaard.

Op zo’n geweldige boot type Rotterdam, Johan van Oldebarneveld. Ik kan me nog enkele flarden herinneren, bv van het zwembadje aan boord. In ieder geval moeten er in mijn onderbewuste louter positieve gevoelens over varen zijn opgeslagen.

Alhoewel je er overladen wordt door de meest luxe, mooie, snelle, boten zijn wij nog altijd zeer tevreden met ons 19 jaar oude sloep.  Wat we er wel aan overgehouden hebben is mogelijk een nieuw doel voor onze zomervakantie. We kwamen bij een stand van vakanties in Kroatie. Flottielje zeilen op de Adriatische Zee. Gemiddelde luchttemp in juli 25 graden, zeetemp idem dito. Windkracht 3-4. Uitstekende condities voor betrekkelijke beginnelingen.

1. Maya:
    14 maart 2019
    Geweldig! Ook nog een van mijn wensen om in Kroatië te gaan doen. Ooit in Griekenland gedaan, was ook geweldig! Mooi doel op weg naar je verdere herstel :-)