Week 8. In de benen, naar Doorn

12 maart 2019

Straks komt Machteld mij halen voor de “Opleiderstweedaagse” in Doorn. Voor de tweede keer in 8 weken op tijd op moeten. Maar oh wat fijn dat ik zometeen gewoon bij haar in kan stappen. Ik houd niet zo van autorijden in de spits, zeker niet met slecht weer. Daarom woon ik nu ook zo heerlijk, amper een kilometer van mijn werk.

Neen, Huub, een toerenteller nog niet aangeschaft. Ik ben met dat takkenweer van van het weekend nog de fiets niet opgeweest. Dus nog maar wat stapjes geteld. Zaterdag waren dat er niet zoveel, toen etentje met de studievriendinnen van het eerste uur, bij Antje thuis. Reuze gezellig en relaxed. Door Brigitte vervoerd.

Zondag wat meer stapjes gedaan, in de Rai ivm HISWA. Zo’n botenshow, dat blijft trekken. Voor miljoenen aan schepen te bewonderen. Wij houden het maar op ons 19 jaar oude trouwe Uivertje. Niettemin gezellige middag gehad en inspiratie voor de komende zomervakantie; wellicht flottielje zeilen voor de Adriatische Kusten in Kroatie.

Terwijl de wind om het huis huilt, sluit ik af. Machteld kan er elk moment zijn.