Dag 28. Geluksmomentjes

10 februari 2019 - Leiderdorp, Nederland

Bijna 4 weken verder, wat een verschil met de “Dreft-helft” (oude Sterreclame).

In huis scharrel ik (rechtop) zonder krukken rond; dat betekent “a small step for mankind but a giant leap for me”. Ik kan namelijk dingen “meenemen”. Dat meenemen is mij bij mijn jarenlang werken in de horeca er in gedrild. “Nooooooit met lege handen lopen!“

Dus klussen als af/wasjes doen, bloemen verzorgen, vloer vegen, afwasmachine uitruimen kan ik allemaal weer. Maar alleen veeeeeel langzamer. Het fijne is, dat niets gehaast moet.

Het geheel strekken is bijna “onder de knie” evenals het buigen tot 90 graden (dit laatste met enige aanmoediging).

Het litteken geneest geweldig goed, mooi glad, bijna blank, blaar  weg, de belofte om een streep te worden.

Aan het begin van de avond ben ik dan wel uitgevloerd. Geluksmomentje: hier helemaal aan toegeven, de boel de boel mogen laten, benen omhoog, warme thee en stukje chocolade 85% cacao (geldt anno 2019 nog als “gezond”), buiten hondenweer, plaid en lekker naar “Sorjonen” kijken.

En dit alles zonder schuldgevoel.

1. Helene straet laurey:
    10 februari 2019
    he koopsje wat een goed bericht fijn voor je dat je weer een beetje kunt bewegen zonder krukken en dingen kunt doen die je eerder moest laten snel hoor ja dat ben jij een echte doorzetter x helene
  2. Marian:
    10 februari 2019
    Het gaat goed met jou.Bravo!!!! 💋🙋🏽
  3. Heleen F.:
    10 februari 2019
    klinkt lekker. je zou bijna jaloers worden: op de bank zonder schuldgevoel...
  4. Tanja R:
    10 februari 2019
    Zonder schuldgevoel, ik vind dat helemaal ZEN, jij hoeft dat boek over zelfcompassie niet meer te lezen, mag je ook alweer een glaasje wijn? ;)
  5. Happy Koops:
    💃🍷
  6. Yvette Kusters:
    11 februari 2019
    Top, fijn dat het de goede kant opgaat!
  7. Happy Koops:
    11 februari 2019